Які види і форми здобуття освіти можуть обирати батьки для своєї дитини з ООП?
У статті 9 Закону України “Про освіту” визначено три форми здобуття освіти:
- інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева);
- індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці (на виробництві);
- дуальна.
У цій же статті уточнено, що очна форма здобуття освіти передбачає безпосередню участь здобувача освіти в освітньому процесі; заочна - поєднання очної у вигляді короткочасних сесій і самостійного оволодіння програмою; дистанційна - індивідуалізований процес з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; мережева – відбувається за участю різних суб’єктів освітньої діяльності; екстернатна форма передбачає самостійне засвоєння програми здобувачем; сімейна – це організація освітнього процесу самими батьками; педагогічний патронаж - організація освітнього процесу педагогічними працівниками для здобувачів, які потребують такої форми через психофізичний стан чи з інших причин; дуальна – здобуття освіти у закладі освіти поєднується з навчанням на робочому місці.
Про те, кому із здобувачів освіти підходить індивідуальна форма здобуття освіти і як її організувати, можна познайомитися у статті на сайті НУШ за посиланням: https://nus.org.ua/articles/indyvidualne-navchannya-komu-pidhodyt-i-yak-organizuvaty/